Felanmälan och reservdelsbeställning
Vi har en kundportal för allt som rör service, felanmälan och reservdelsbeställningar. Du når kundportalen via knappen till höger. Du loggar in med ditt kundnummer som du hittar på din senaste faktura, men du kan också skicka iväg ett mail till info@apirosport.se så skickar vi numret till er.
För att kunna hantera ditt ärende snabbt ber vi dig skicka in en så komplett anmälan som möjligt: fyll i samtliga uppgifter och bifoga gärna foto på felet – det förtydligar ärendet ytterligare. När ni sparat och skickat er anmälan får ni en bekräftelse på att vi mottagit din felanmälan samt även ett ärendenummer som ni kan uppge vid vidare kontakt med oss.
Du kan även själv beställa reservdelar via kundportalen till samtliga maskiner från Star Trac, StairMaster, Nautilus och Schwinn. Nedan finner du en länk till Core Health & Fitness Support – här hittar du artikelnummer till rätt del genom respektive varumärke eller genom att skriva in din maskins serienummer eller SKU-nummer. Artikelnumret anger du sedan i kundportalen då du gör din beställning.